Post by geititahyde on Feb 24, 2022 17:28:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod monia helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Harvest.io – 3D Farming Arcade 2022 version ▞▞▞
Se riittää muutaman minuutin. Hyvin toistuvaa ja turhaa. Mainokset ärsyttävät.
Tietyn tason jälkeen kohteet katoavat. Ei ole tavoiteltua tavoitetta ja olet jumissa tälle tasolle ikuisesti, jolloin pelistä tulee vähemmän mielenkiintoista.
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulator udz
Pidän pelistä, mutta siinä on liian paljon mainoksia, aina yksittäisen pelin jälkeen on mainoksia, joita vihaan 😝😤
Antaisi enemmän tähtiä, paitsi että sadonkorjuumäärä on kadonnut etkä voi enää edetä pelissä. ja pelin mainokset ovat liian pitkiä, vietät aivan liian paljon aikaa mainosten katseluun ennen peliä ja sen aikana.
Rentouttavaa, rakasta viljelykonseptia, siinä on strateginen elementti, äänet ovat hauskoja!
Annan 2 tähden vain koska se roikkuu liikaa ja paljon mainoksia erittäin huono peli ei lataa ja tuhlaa dataa 😡🤬
Ärsyttää, että tekoäly on aina täydellinen. On ikävää, kun he tahallaan törmäävät sinuun koko ajan. Ihan hauskaa silti.
Omituisen tyydyttävää. Tämä peli sopii minulle, kun olen stressaantunut, en saa nukuttua tai ahdistuneena. Ainoa asia, joka tekisi siitä paremman, on ilmainen pelitila, jossa sinulla ei ole aikarajaa ja loputtomia kenttiä.
Pelasin sitä, eikä siinä ole mainoksia, joten joo, mutta se ei ole hauskaa nyt... se vain menee ja mene, se ei johda mihinkään sen sijaan kasvat pitkässä, pitkässä silmukassa, jolla ei ole loppua, mutta 25-vuotiaana
Haluat nähdä mainoksia kuin ladata sen
Liikaa mainoksia!
टॉवर रक्षा राजा रणनीति wim
Tässä pelissä on ajastin. Ainoa asia, josta en pitänyt tässä pelissä, on se, että siinä on 1 min aikaa ja se tarvitsee todennäköisesti loputtomasti aikaa ja omaa itseään ja karkeaa takaisin.
Peli Löydä ero verkossa. Pelata ilmaiseksi - Ilmainen online ...
Oli tylsää, kun tarvitsisi isompia peltoja ja muuta tekemistä.
Hieno peli, mutta olen jumissa tasolla, eikä se mene pidemmälle, eikä minulle näytetä pakettien määrää, jotka minun on kerättävä, en tiedä sen sovellusvirheestä tai jonkinlaisesta eri tasosta. Jotenkin pettymys.
Moniin mainoksiin ja kun olet valmis, sinun on katsottava 30-luvun mainos saadaksesi kerätyt tavarasi, jos et saa sitä. 30s mainoksia jokaisen ottelun jälkeen. Jos olet onnekas, saat 2.
Rakastan peliä, mutta vihaan sitä, että kun osut seinään, se kääntyy automaattisesti, joten jos voit korjata sen. Se olisi hienoa
Älä näytä minulle mainoksiasi! En ole kiinnostunut peleistäsi enkä ala kiinnostumaan peleistäsi, vaikka työnnät minulle mainoksiasi 100 kertaa tunnissa. En vain pidä sinusta enemmän. Voi luoja leikkaa se jo pois! Ja uudelleen! Lopettaa! Taas? Hukkaat mainosbudjettisi. Ja taas tuhlaat mainoksiasi. Mainosjärjestelmäsi huijaa sinua, sillä näytät mainoksiasi samoille ihmisille yhä uudelleen ja uudelleen. Ei uusia ihmisiä ollenkaan.
Ennen toimi hyvin. Olen jumissa sillä tasolla, jolla olen. Ollut siellä noin viikon, on kuin se olisi jäässä, se ei anna minun tehdä kirjaimellisesti mitään. Ja se ei anna minun saada kiinni ketään, jonka haluaisin korjata
Paras helmi ikinä 🤩
Rakastan itse peliä, mutta en pidä ohjaimista, voit helposti menettää hallinnan ja kääntyä väärään suuntaan ja törmätä itseesi. Enkä myöskään pidä siitä, että kuolet törmätäksesi itseesi. Muuta nämä 2 asiaa, niin annan 5 tähteä
Peli kaatuu joka kerta, kun pelataan Cube Chain -mainosta ja pyöräpelimainosta. On erittäin turhauttavaa, jos saat juuri korkean pistemäärän
Se on ok, mutta tarvitsee lisää tasoja ja vaihtoehtoja. Se vain päättyy. Mainokset voivat myös kaatua ja menettää edistymisen, mikä on vähän turhaa.
Tämä peli on super ja siinä on niin paljon mainoksia, mutta haluan antaa viisi tähteä tälle pelille. Se ei ole tylsä peli Jos jollakulla on tylsää, lataa tämä peli ja pelaa, se on mukavaa ja kaikki tylsyys menee ohi. se on todella mukava peli, mutta vähennä mainoksia ja siitä tulee erittäin superpeli... Pidän siitä.....
Ihan hyvä peli mutta kestää aika kauvan päästä toiselle levelille
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulācijas spēles lkic
Sinun on pakko katsoa mainos jokaisen pelin jälkeen. Ja sinun on katsottava koko mainos.
Ostin pelin ja nyt se ei pidä pisteitä eikä anna sinun edetä. Ei ole oikein. Miksei se säilytä pistemäärää korjatuista?

Superpeli sinulle, jos sinulla on ongelmia, pelaat tätä peliä ja otat niin tosissaan ja raivokkaasti 💖💖💞😍😍
Harvest.io – 3D Farming Arcade Παιχνίδια προσομοίωσης heuq
Rakastan peliä, koska se on erittäin tyydyttävää tyhjentää kaikki sadot, mutta säätimet lakkaavat toimimasta koko ajan. Ja joskus mainokset tulevat näkyviin kesken pelin ja saavat sinut sulkemaan sovelluksen. Puhumattakaan elvytyspainikkeesta, joka ei koskaan toimi.
Tämä peli on upea, upea, mutta siinä on niin paljon lisäyksiä, mutta todella mukavaa, joten lataa se kaunis peli
Farmers' Market is a strategy game which requires the farmer to harvest crops and sell them at the local market in a set amount of time. After each harvest
Se on hyvä, mutta tämän pelin mainokset valehtelevat, että materiaaleja leikkaavasta esineestäsi ei voi saada niin suurta